مجموعه تبلیغاتی مهران وب

۲۶ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
چرا اولین تصور ما از دیگران معمولا اشتباه است

پردازنده‌های جدید شرکت سامسونگ از حالا دیگر فقط به گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند محدود نمی‌شود. این شرکت برندهای "Exynos Auto" و "Isocell Auto" در خط تولید قرار داده است که به ترتیب پردازنده‌ها و حسگرهای دوربین را برای خودروهای متصل خواهند ساخت.خط تولید "اگزینوس" شامل ساخت تراشه‌های اختصاصی برای فناوری خودرو از جمله کمک به رانندگی توسطExynos Auto A، سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو توسط تراشه Auto V و ارتباط از راه دور به وسیله تراشهAuto T است.در عین حال حسگرهای "ایزوسل"(Isocell) در حال حاضر شامل سه مدل هستند که کیفیت‌های 960 پیکسل تا4K را پوشش می‌دهند.

خودروی متصل
خودروی متصل(Connected car) خودرویی است که به اینترنت دسترسی دارد و معمولا به یک شبکه بی‌سیم محلی نیز مجهز است که این اجازه را می‌دهد تا خودرو با به اشتراک‌گذاری دسترسی اینترنت با دستگاه‌های دیگر در داخل و خارج از خودرو ارتباط برقرار کند.اغلب، خودرو نیز با تکنولوژی‌های ویژه‌ای به اینترنت یا شبکه بی‌سیم وصل شده است و مزایای بیشتری برای راننده فراهم می‌کند.سامسونگ با ورود به این زمینه به دنبال کسب درآمد از بازاری جدید است که رو به روز در حال توسعه است تا دیگر محدود به فروش تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند نباشد.وقتی این شرکت به طور فزاینده در رانندگی مستقل و سایر فناوری‌های هوشمند خودرو سرمایه‌گذاری می‌کند، باید به طور تخصصی وارد این عرصه شود و با طراحی تراشه‌ها، پردازنده‌ها و حسگرهای مخصوص، امکانات مناسبی را به خودروسازان عرضه کند.
منبع
  • مهران وب
  • ۰
  • ۰
ساعت هوشمند اپل سری ۴ چه فرق‌هایی با سری ۳ دارد؟

 

به گزارش خبرآنلاین، باتری با عمر طولانی در کنار مجموعه اپلیکیشن‌های خاص برای تناسب‌اندام و فعالیت‌های ورزشی هدف اصلی توسعه ساعت هوشمند واچ جی تی بوده است.{لینک}

واچ جی تی پلتفرمی غیر از wear OS اندروید گوگل دارد و از تراشه Cortex-M4 با مصرف پایین انرژی و قدرت عملکرد بالا در آن استفاده شده است. اگر به‌صورت عادی از ساعت استفاده شود تا 30 روز باتری آن جواب می‌دهد. اگر از ضربان سنج استفاده شود 2 هفته عمر دارد و اگر از جی‌پی‌اس استفاده کنید باید کمتر از 24 ساعت دوباره آن را شارژ کنید.

ساعت مذکور دو کراون دارد و نمایشگر 1.39 اینچی امولد رزولوشنی معادل 454 در 454 پیکسل دارد.

استاندارد ضد آب 5ATM داشته و ضربان سنج آن نوری تعریف‌شده که 6 ال ای دی زیر ساعت از آن پشتیبانی می‌کند  و به فناوری Truseen 3.0 مجهز است که دقت آن را بالا می‌برد.

همچنین دستیار سلامت هوشمند ، گام شمار،مانیتورینگ خواب و ارتفاع‌سنج نیز دارد.

مدل اسپرت این ساعت 199 یورو و مدل کلاسیک آن 249 یورو قیمت دارد.

هوآوی همچنین از مچ‌بند هوشمند Band 3 Pro به قیمت 99 یورو در سایز 0.95 اینچی صفحه لمسی امولد و مجهز به سنسور ضربان سنج و جی‌پی‌اس و استاندارد ضد آب 5ATM رونمایی کرد.

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند واچ جی تی و مچ‌بند هوشمند بند ۳ پرو / عکس

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند واچ جی تی و مچ‌بند هوشمند بند ۳ پرو / عکس

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند واچ جی تی و مچ‌بند هوشمند بند ۳ پرو / عکس

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند واچ جی تی و مچ‌بند هوشمند بند ۳ پرو / عکس

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند واچ جی تی و مچ‌بند هوشمند بند ۳ پرو / عکس

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند واچ جی تی و مچ‌بند هوشمند بند ۳ پرو / عکس

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند واچ جی تی و مچ‌بند هوشمند بند ۳ پرو / عکس

5656

 

منبع
  • مهران وب
  • ۰
  • ۰
تماس با من

آقای Saad Metz مدیر اجرایی ارشد آئودی چین در خصوص برنامه‌های این شرکت خودروساز آلمانی گفت: « ما در حال ارزیابی توسعه مشترک قابلیت‌های سطح بالای رانندگی خودران و ارتباطات مدرن برپایه تعامل میان خودرو و زیرساخت‌ها هستیم. آئودی در رویدادهای مختلف در سراسر جهان ثابت کرده که یکی از پیشتازان فناوری در حوزه خودروهای مدرن با قابلیت‌های خودران است. ما به دنبال تقویت همکاری با هواوی در آینده هستیم زیرا اعتقاد داریم که همکاری نزدیک‌تر میان دو شرکت می‌تواند فواید اساسی را برای هر دو طرف به همراه داشته باشد.»

William Xu رئیس هیئت مدیره و سرپرست بخش بازاریابی استراتژی هواوی نیز ضمن تایید این سخنان گفت: «با هوشمندتر شدن خودروها، ما از فناوری‌های پیشتازمان در حوزه ICT در تعامل با آئودی، به عنوان یکی از موفق‌ترین برندهای تولیدکننده خودروهای باکیفیت در دنیا، بهره‌برداری می‌کنیم تا در فناوری‌های خودروهای خودران با سرعت بالا پیشرفت و بهبود را شاهد باشیم. در واقع به زودی، مشتریان می‌توانند از رانندگی خودران امن‌تر، راحت‌تر، ساده‌تر و هوشمندانه‌تر لذت ببرند.»
دیتاسنتر همراه (MDC) هواوی در Audi Q7 ادغام شده تا شرایط لازم برای استفاده از قابلیت‌های خودران در محیط‌های شهری را فراهم کند. نسخه اولیه این محصول، در خلال رویداد HUAWEI CONNECT 2018 پیش روی عموم قرار گرفت.
پیش از این در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۱۹ تیرماه ۱۳۹۷، هواوی و آئودی یادداشت تفاهمی را در زمینه همکاری‌های استراتژیک، در شهر برلین امضا کردند تا به طور مشترک، توسعه خودروهای هوشمند متصل به یکدیگر (از طریق شبکه‌های موبایلی) را در دستورکار قرار دهند. این بار، همکاری میان این دو شرکت تا حد بیشتری در زمینه استراتژی‌های کلی پیش رفته است.
کنفرانس HUAWEI CONNECT 2018 با شعار «هوشمندی را فعال کن» (Activate Intelligence) در خلال نمایشگاه جهانی شانگهای و در مرکز کنوانسیون و نمایشگاه‌ها، ۱۰ تا ۱۲ اکتبر برابر با ۱۸ تا ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ برگزار شد.
کنفرانس امسال HUAWEI CONNECT به شکلی طراحی شده تا به کسب و کارها و سازمان‌ها کمک کند به سمت جلو گام بردارند و سهم خود را از دنیای فناوری‌های هوشمند، طلب کنند. در این رویداد، مخاطبان با بهترین ایده ها و تفکرات در این حوزه، شامل پیشتازان جهانی ICT، متخصصان این بازار و شرکای اکوسیستمی همراه خواهند شد تا با اتفاقات رو به جلو این حوزه آشنا شوند و همچنین فرصت‌های جدیدی برای همکاری پیدا کنند.

2121

منبع
  • مهران وب
  • ۰
  • ۰
گوگل چجوری کاربر واقعی رو از کاربر غیر واقعی ( ربات ) تشخیص میده ؟

در تاریخ 24 مهر به صورت رسمی از پرچمداران جدید هواوی رونمایی می شود. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی های میت 20 و میت 20 پرو در فضای مجازی بودیم.امروز تصاویر واقعی هواوی میت 20 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این تصاویر طراحی پرچمدار آینده این شرکت چینی را به نمایش می گذارد.در بخش پشتی این گوشی هوشمند شاهد حضور دوربین اصلی سه گانه هستیم. در زیر این دوربین سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.بر اساس این تصاویر، گوشی هواوی Mate 20 دارای حاشیه زیادی در پایین نمایشگر است. این دستگاه به پنل LCD مجهز می شود؛ بنابراین احتمال حذف کامل حاشیه های اطراف صفحه نمایش وجود ندارد.گوشی هواوی میت 20 از صفحه نمایش 6.43 اینچی بهره می برد. رزولوشن این نمایشگر فول اچ دی پلاس است. قدرت این اسمارت فون و هواوی میت 20 پرو را پردازنده Kirin 980 تامین می کند. این چیپست 7 نانومتری دارای دو شبکه پردازش عصبی است.
تصاویر واقعی هواوی میت۲۰ با برش نمایشگر قطره‌ای
گوشی هواوی میت 20 در نسخه های مختلف به بازار عرضه می شود. خریداران می توانند این دستگاه را با 4/6/8 گیگابایت رم و 64/128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.هواوی برای محصول آینده خود سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 در نظر می گیرد. انرژی گوشی هواوی میت 20 را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.هواوی در مراسم 16 اکتبر خود علاوه بر میت 20، گوشی میت 20 پرو را نیز معرفی می کند. این دستگاه به نمایشگر امولد مجهز می شود و دارای بریدگی نمایشگر بزرگتری در مقایسه با میت 20 است. گفته می شود این گوشی هوشمند از سیستم تشخیص چهره سه بعدی و سنسور اثر انگشت درون نمایشگر بهره می برد.
تصاویر واقعی هواوی میت۲۰ با برش نمایشگر قطره‌ای

تصاویر واقعی هواوی میت۲۰ با برش نمایشگر قطره‌ایمنبع
  • مهران وب
  • ۰
  • ۰
چگونه با درک دغدغه‌های کارمندان، موانع بهره‌وری آن‌ها را رفع کنیم

شرکت گوگل در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک روند توسعه و پشتیبانی از برنامه پیشنهاد پاسخ سریع یا همان Reply را متوقف کند.0
هیچ تضمینی در هنگام معرفی و آغاز به کار یک سرویس و محصول وجود ندارد. این موضوع در میان شرکت‌های حوزه فناوری بیشتر نمود پیدا می‌کند، چراکه هر از چند گاهی شاهد تعطیل شدن یک سرویس شناخته شده به دلیل عدم کارایی یا نرسیدن به اهداف شرکت سازنده هستیم. Reply جدیدترین سرویس گوگل است که پس از سرویس گوگل پلاس، مسیر تعطیل شدن را در پیش گرفته است.این قابلیت در پیام‌رسان گوگل الو و به تازگی در لباس دیگری در اندروید 9 پای به محض دریافت یک پیام، فهرستی از پاسخ‌ها را به‌طور هوشمندانه و با توجه به پاسخ‌های پیشین کاربر ارائه می‌کند. کاربر در این شرایط می‌تواند بدون نیاز به تایپ جمله و تنها با لمس پاسخ‌های از پیش تعیین شده به پیام دریافتی پاسخ دهد. گوگل اپلیکیشن Reply را برای پاسخ‌های هوشمندانه‌‌ خودکار عرضه… نسخه وب اینباکس جیمیل به قابلیت جدید Smart Reply مجهز شد اگر شما نیز به استفاده از پیشنهادهای برنامه Reply عادت کرده‌اید، خبر بد آنکه به زودی شاهد تعطیل شدن آن خواهیم بود. سرویس Reply توسط گروه Area 120 در گوگل توسعه یافته است و هدف اصلی آن سنجش میزان دقت هوش مصنوعی گوگل بود؛ امتحانی که دیگر ادامه دادنش روا نیست!شما این ایمیل را دریافت کرده‌اید، چراکه از برنامه Reply برای پاسخ سریع به پیام‌هایتان استفاده می‌کنید. هدف از ارائه این برنامه آزمایش هوش مصنوعی Area 120 بود؛ چیزی که تاریخ انقضای آن به اتمام رسیده است.به دلیل عدم پشتیانی شرکت سازنده، پیشنهاد می‌کنیم دیگر از برنامه Reply استفاده نکنید، چراکه ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شوید. ما با تیم‌های دیگری به‌طور موازی در گوگل کار کرده‌ایم تا روند استفاده از قابلیت‌های Reply در سایر سرویس‌هایمان را بررسی کنیم.!گوگل به کاربران توصیه کرده تا روند استفاده از Reply را متوقف کنند، چراکه که هرچند ممکن است در چند ماه آینده به ارائه پیشنهادها ادامه دهد، با این حال از دقت کافی برخوردار نخواهد بود.منبع
  • مهران وب
  • ۰
  • ۰
جدیدترین ساعت هوشمند Withings دوباره با برند این شرکت عرضه می‌شود

پژوهشگران توصیه‌هایی در مورد تعداد مناسب اندازه‌گیری فشار خون در خارج از مطب برای تشخیص فشار خون بالا ارائه داده‌اند.منبع

  • مهران وب
  • ۰
  • ۰
سگ‌ها چگونه به خدمت انسان در آمده‌ و اهلی شده‌اند

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان بزرگترین اپراتور دیتای کشور از این پس هنگام استفاده از نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»، علاوه بر دسترسی به امکانات گسترده مدیریت حساب و خرید محصولات، با استفاده از قابلیت گفت و گوی آنلاین می‌توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل در ?? ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته گفت‌وگو کنند و با طرح پرسش‌ها، مشکلات و درخواست‌های خود، پاسخ‌های لازم را در همان زمان دریافت کنند.

ایرانسل

پیش از این، نزدیک به سه سال قبل، ایرانسل در راستای تحقق تجربه زندگی دیجیتال و همچنین با هدف توسعه و بهبود فرایند پشتیبانی مشترکانی که تمایل دارند به جای تماس با مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل درخواست های خود را به صورت آنلاین مطرح کنند سامانه گفت‌وگوی آنلاین (Chat) را در وب‌سایت خود توسعه داده بود.

ایرانسل

همچنین ایرانسل با هدف برقراری ارتباط موثر با مشترکان خود، نسبت به راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان به صورت شبانه‌روزی، نخستین سامانه تحت وب پشتیبانی مشترکان تلفن همراه، نخستین نرم‌افزار کاربردی کنترل یکپارچه حساب کاربری و نخستین سامانه‌های پشتیبانی مشترکان در شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده بود.

در کنار نرم افزار کاربردی «ایرانسل من»، وب‌سایت این سرویس نیز در دسترس مشترکان ایرانسل قرار دارد و امکان کنترل و مدیریت حساب‌های ایرانسلی را برای کاربران رایانه‌های شخصی از طریق مرورگر وب امکان‌پذیر کرده است.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای دریافت و نصب نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell مراجعه کنند. همچنین نسخه وب این اپلیکیشن در نشانی my.irancell.ir در اختیار مشترکان ایرانسل قرار گرفته است.

کاربران اندرویدی نیز می‌توانند از طریق فروشگاه نرم افزارهای اندرویدی گوگل پلی و کافه بازار این نرم افزار کاربردی را دانلود و نصب کنند. برای کاربران سیستم عامل IOS نیز این نرم افزار از طریق فروشگاه سیب اپ در دسترس قرارگرفته است.

2121

منبع
  • مهران وب
  • ۰
  • ۰
اوبر در حال مذاکره برای خرید استارتاپ تحویل غذا

آمازون پس از بررسی پرونده‌ی کارمند خاطی که ایمیل کاربران را مورد سوءاستفاده قرار داده بود، وی را اخراج کرد.منبع

  • مهران وب
  • ۰
  • ۰
هوشمندی سیستم تشخیص چهره Huawei nova 3 در پرداخت‌های بانکی

"فضاپیمای جونو"(Juno) ناسا در پرواز نزدیک اخیر خود در مدار قطبی مشتری، تصویر زیبایی از نیمکره جنوبی این سیاره ثبت کرده است.

جونو نام فضاپیمای رباتیک بدونِ سرنشین ناسا است که در چهارم ژوئیه ۲۰۱۶ در مدار قطبی سیاره مشتری قرار گرفت. این کاوشگر فضایی در پنجم اوت ۲۰۱۱ از فلوریدا به فضا پرتاب شده و شرکت لاکهید مارتین و مؤسسه تحقیقات جنوب غربی سازنده و پیمان‌کار هدایت آن هستند.

تصویر جدیدی از نیمکره جنوبی سیاره مشتری

این فضاپیما در مدار قطبی این سیاره قرار گرفته تا ترکیب، میدان گرانشی، میدان مغناطیسی، و مَگنِتوسفِرِ مشتری را بررسی کند. جونو همچنین تلاش‌هایی برای یافتن سرنخ‌هایی در مورد چگونگی تشکیل شدن این سیاره، از جمله احتمال داشتن یک هستهٔ سنگی، مقدار آب موجود در ژرفای جو آن، توزیع انبوه جرمی و بادهای عمیق آن که سرعت آن می‌تواند تا ۶۱۸ کیلومتر(۳۸۴ مایل) در ساعت برسد، خواهد داشت.

پس از فضاپیمای گالیله که از ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۳ این سیاره را دور زد، جونو دومین فضاپیمایی است که مدار مشتری را دور می‌زند.

این تصویر زیبا در تاریخ 6 سپتامبر سال 2018 و همانطور که فضاپیما جونو پانزدهمین پرواز نزیک خود را در مشتری انجام می‌داد، ثبت شد.

 

 

5656

منبع
  • مهران وب
  • ۰
  • ۰
نسخه به‌روزرسانی آفیس ۲۰۱۹ منتشر شد

پس از هفته‌ها شایعه ال‌جی سرانجام پرچم‌دار جدید خود V40 ThinQ را با پنج دوربین و صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی OLED معرفی کرد.0
ال‌جی هر سال دو پرچم‌دار برای گوشی‌های هوشمند خود معرفی می‌کند؛ یک پرچم‌دار بهاره و یک پرچم‌دار در پاییز. ال‌جی V40 ThinQ پرچم‌دار اصلی سال ۲۰۱۸ ال‌جی محسوب می‌شود که بهینه‌سازی‌های بزرگی را نسبت به V30 به همراه دارد.ال‌جی V40 ThinQاز نظر طراحی می‌توان V40 را ترکیبی از دو گوشی G7 ThinQ و V30 دانست. وی 40 از بدنه‌ای شیشه‌ای و جذاب با حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش بهره گرفته و حسگر اثر انگشت آن در پشت گوشی قرار دارد. بریدگی صفحه‌نمایش و سه دوربین در پشت شاید تفاوت اصلی این مدل با V30 سال گذشته باشد.V40 ThinQ دارای استاندارد مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP68 بوده و همچنین با استاندارد نظامی MIL-STD-810G استحکام و دوام بالایی دارد. با وزنی حدود ۱۶۹ گرم این گوشی نسبت به گلکسی نوت ۹ سامسونگ یا آیفون XS مکس اپل بسیار سبک‌تر است. این گوشی همچنین ۷.۶ میلی‌متر ضخامت داشته و در پشت و جلو توسط شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.در این گوشی اما خبری از حسگر اثر انگشت درون صفحه نیست. همچنین دکمه دستیار گوگل که در جی ۷ دیده بودیم در V40 ThinQ هم حضور دارد.صفحه‌نمایش ال‌جی V40 ThinQال‌جی وی 40 به صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی مجهز شده که دارای وضوح ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بوده و از نوع کم‌حاشیه و با بریدگی بالای صفحه است. خوشبختانه این بریدگی را می‌توانید به شکل نرم‌افزاری مخفی کنید و به لطف پنل P-OLED دستگاه رنگ مشکی عمیق می‌تواند به خوبی آن را پنهان کند.صفحه‌نمایش P-OLED ال‌جی V40 خوشبختانه مشکلات نسل قبلی را ندارد و از بهترین پنل‌های بازار است. این صفحه‌نمایش از هر دو استاندارد دالبی ویژن و HDR10 برای نمایش گستره وسیع رنگ‌ها پشتیبانی کرده و قابلیت همیشه روشن را نیز در اختیار دارد.اما قابلیت کلیدی پرچم‌دار جدید ال‌جی پنج دوربین آن است. دوربین‌های پشتی که به اعتقاد ما بهترین انتخاب و چینش دوربین نسبت به رقبایی مثل آیفون XS یا پی ۲۰ پرو است شامل موارد زیر هستند:۱. دوربین استاندارد ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۷۸ درجه – لرزش‌گیر اپتیکال – دیافراگم f/1.5 – پیکسل‌های ۱.۴ میکرونی – فوکوس لیزری – فیلم‌برداری 4K@60fps یا 1080p@240fps۲. دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده ۱۰۷ درجه – دیافراگم f/1.9 جزئیات هر ۵ دوربین ال‌جی V40 ThinQ مشخص شد تماشا کنید: تیزر ال‌جی برای V40 ThinQ گوشی را از تمام زوایا… ۳. دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی – دیافراگم f/2.4 – بزرگنمایی دوبرابر – لرزش‌گیر اپتیکالبه این ترتیب می‌توان گفت برخلاف دوربین مونوکروم در پی ۲۰ پرو یا تشخیص عمق در وان‌پلاس ۶، هر سه دوربین V40 ThinQ شما را قادر به گرفتن تصاویر خاصی می‌کنند و در مجموع انگار لنزهای ۱۶، ۲۵ و ۵۰ میلی‌متری را برای یک دوربین عکاسی حرفه‌ای در اختیار دارید. ال‌جی همچنین قابلیت عکاسی همزمان با هر سه دوربین را فراهم کرده است. به اعتقاد ما این چینش سه‌گانه دوربین بهترین قابلیت‌های عکاسی از جمله عکاسی پرتره، زوم یا واید را به بهترین نحو برایتان فراهم خواهد کرد.عکاسی با هر سه دوربین ال‌جی V40 ThinQدر جلوی گوشی هم دو دوربین سلفی قرار دارد. دوربین سلفی اصلی ۸ مگاپیکسلی ۲۶ میلی‌متری با دیافراگم f/1.9 بوده و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی ۲۱ میلی‌متری می‌تواند افراد بیشتری را در زاویه دید گسترده خود جای دهد.علاوه بر این V40 ThinQ جز معدود گوشی‌های بازار با قابلیت فیلم‌برداری 4K HDR نیز هست.همان‌طور که از یک پرچم‌دار انتظار دارید V40 ThinQ به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز شده است. این تراشه دارای ۴ هسته ۲.۷ گیگاهرتزی Kryo Gold و چهار هسته ۱.۷ گیگاهرتزی Kryo Silver در کنار پردازشگر گرافیکی قوی Adreno 630 است. ال‌جی این گوشی را به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز کرده است.خوشبختانه V40 از درگاه کارت حافظه با ظرفیت تا ۵۱۲ گیگابایت نیز برخوردار است.ال‌جی کماکان تمرکز خود روی صدا را حفظ کرده است. V40 نه‌تنها دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است بلکه به تراشه ۳۲ بیتی Quad DAC (ترکیب مبدل صوتی و آمپلی‌فایر) مجهز است که هدفون‌های حرفه‌ای را بلندتر و باکیفیت‌تر درایو کند.با این‌حال کماکان خبری از بلندگوهای استریو نیست و ال‌جی کماکان به سیستم بوم‌باکس خود معتقد است. به این ترتیب بدنه گوشی در حکم یک اتاقک رزونانس اثر کرده و اگر گوشی را روی سطح صافی قرار دهید بلندی صدا به مراتب افزایش خواهد یافت.ال‌جی V40 را به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده که نسبت به رقیب اصلی خود گلکسی نوت ۹ ضعیف‌تر است. با این‌حال V40‌از شارژ بی‌سیم و همچنین شارژ سریع QuickCharge 3.0 پشتیبانی می‌کند.پرچم‌دار جدید ال‌جی در رنگ مشکی، قرمز، نقره‌ای یا آبی از ۲۶ مهرماه به بازار عرضه خواهد شد. قیمت حدودی این گوشی ۹۰۰ دلار اعلام شده است.منبع
  • مهران وب