مجموعه تبلیغاتی مهران وب

  • ۰
  • ۰

 

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس گزارش‌های موجود هنوز 68 درصد از بیزینس‌ها اولویت اول خود را استفاده از پی سی دسکتاپ در اداره‌ها می‌دانند درحالی‌که 29 درصد نوت‌بوک را ترجیح داد و تنها یک درصد از تبلت به‌عنوان ابزار اصلی در ادارات خود استفاده می‌کنند.{لینک}

همچنین سه‌چهارم از سازمان‌ها در یک نظرسنجی اعلام کردند که از تلفن به‌عنوان وسیله اصلی استفاده می‌کنند و تنها 16 درصد اعلام کردند که موبایل وسیله اول در اداره محسوب می‌شود.{لینک}

از سوی دیگر شانس زنده ماندن پی سی دسکتاپ همچنان موج می‌زند چراکه گفته می‌شود 70 درصد کمپانی‌ها برای 5 سال آینده همچنان از سیستم‌های قدیمی خود استفاده خواهند کرد و 24 درصد نیز عنوان کرده‌اند از پی‌سی‌های اداری تا 7 سال آینده استفاده خواهند کرد. همچنین نیمی از کمپانی‌ها اعلام کرده‌اند تا 5 سال آینده لپ‌تاپ خود را عوض نخواهند کرد و 8 درصد نیز این رقم را تا 7 سال ذکر کردند.

کمپانی‌هایی هم که از گوشی هوشمند و تبلت استفاده می‌کنند نیز با اعلام عمر کوتاه برای محصول مورداستفاده اعلام کردند که بین 2 تا 4 سال آینده ابزار خود را عوض خواهند کرد.

بنابراین برای کمپانی‌ها و بیزینس‌ها اولویت استفاده طولانی‌مدت از سیستم با صرف هزینه کمتر است و 84 درصد از مدیران آی تی می‌گویند خرابی سخت‌افزار عامل تعویض خواهد بود. 74 درصد کاهش عملکرد و پرفورمنس و 59 درصد نیز خرابی فیزیکی را دلیلی برای تعویض اعلام کردند.

تنها 29 درصد نیز گفته‌اند به دلیل تغییر سیاست‌ها و استراتژی‌ها مجبور به تغییر سخت‌افزار داخل کمپانی هستند و 26 درصد نیز اتمام گارانتی را دلیلی برای تعویض ذکر کرده‌اند.

 

5656

 

منبع
  • ۹۷/۰۶/۱۲
  • مهران وب